כל מה שרציתם לדעת על הזמנה לחתונה

כל מה שרציתם לדעת על הזמנה לחתונה

הזמנה לחתונה היא לא סתם עוד הזמנה, היא הדבר הראשון שהמוזמנים שלכם רואים לקראת יום האירוע הגדול. בעזרת הזמנות לחתונה תוכלו להעביר לאורחים את המסר הראשוני שלכם לקראת האירוע העתידי שלכם.

תכנון חתונה הוא תהליך שלם שכולל בחירת אולם, חליפה לחתן, שמלה לכלה, צלם, די גיי והרשימה עוד ארוכה, אך השלב הראשוני שלא ניתן לוותר עליו – הזמנות לחתונה. חיפוש קצר באינטרנט יוביל לאלפי עיצובים שונים להזמנות לחתונה וסביר להניח שתהיו קצת מבולבלים מהשפע הרב שקיים.

אנחנו מזמינים אתכם לעבור על קטגוריית ההזמנות לחתונה שלנו ולעבור על המגוון הרחב של מעל 100 עיצובים שונים. לאחר שמצאתם את העיצוב המועדף עליכם תוכלו להוסיף את פרטי האירוע כמו: שם הכלה, שם החתן, הורי הכלה, הורי החתן, תאריך לועזי, תאריך עברי, שם אולם האירועים, כתובת, שעת קבלת פנים והערות נוספות. לאחר ביצוע ההזמנה אנו נשלח לכם את ההזמנה המעוצבת לתיבת המייל תוך 24 שעות בלבד ובדרך כלל אפילו לפני.

סוג ההזמנות

תוכלו לבחור אם תרצו לעבוד עם הזמנות מודפסות ולמסור את ההזמנות באופן אישי או באמצעות הדואר. מהצד השני תוכלו לעבוד עם הזמנות דיגיטליות ולוותר על תשלום למעצב גרפי, הדפסת ההזמנות ותשלום לשליחת ההזמנות בדואר. יתרון נוסף של הזמנות דיגיטליות הוא שניתן לשלוח אותן לכמות בלתי מוגבלת של אורחים בניגוד להזמנות מודפסות.

עיצוב ההזמנה לחתונה

במידה ותרצו לשלוח הזמנות מודפסות תצטרכו לבחור את סוג הנייר, הגרפיקה ואת הטקסט, בדרך כלל עבודה זה מבוצעת על ידי מעצב גרפי. באתר שלנו לא תצטרכו לעצב שום דבר מראש מכיוון שכל העיצובים כבר הוכנו מראש. כך תוכלו לבחור את העיצוב שהתחברתם אליו ולדעת מה אתם מקבלים לפני הרכישה בניגוד לעבודה עם מעצב גרפי שבה תדעו את התוצאה הסופית רק לאחר העיצוב ויכול לקרות מצב שבו לא התחברתם לעיצוב הסופי ותצטרכו לשכור מעצב גרפי נוסף או לבצע תיקונים נוספים.

אנחנו ממליצים לכם לבחור בעיצוב הזמנה שתואם את אופי האירוע שלכם כלומר, אם החתונה שלכם מתקיימת בשישי בצהריים במסעדה היינו הולכים על עיצוב רגוע וקלאסי אך אם אתם מתכוונים לקיים את החתונה שלכם באולם אירועים היינו בוחרים בעיצוב אקסלוסיבי ומרשים.

טיפים נוספים שחשוב לזכור

  • רשמו לכם את רשימת האורחים וודאו שאתם שולחים הזמנה לכל האורחים מבלי לפספס אף אורח.
  • החליטו מראש אם אתם מעוניינים בהזמנה מודפסת או הזמנה דיגיטלית. במידה ואתם בוחרים בהזמנה מודפסת יש לעצב אותה כ-3 חודשים לפני מועד האירוע מכיוון שעליכם לעצב את ההזמנה, להדפיס אותה בבית דפוס ולשלוח את ההזמנה לכל האורחים באמצעות הדואר. במידה ואתם בוחרים בהזמנה דיגיטלית מומלץ לרכוש אותה כשלושה שבועות לפני האירוע כדי לשלוח את ההזמנה הדיגיטלית לאורחים מספיק זמן לפני האירוע.
  • הזמנות מודפסות יקרות בהרבה מהזמנות דיגיטליות ודורשות זמן השקעה רב, במידה ואתם לא רוצים להתעסק עם כך בחרו בהזמנה דיגיטלית.

יכול להיות שתאהב...