מחירון דיגיטלי או מחירון פיזי – מה כדאי?
מחירון לעסק יכול לסייע לנו לייצר קו אחיד למחירי העסק שלנו, להציג את העסק בצורה מקצועית, ליצור שקיפות ואמינות מול הלקוחות ולמנוע ממצב שבו הלקוחות צריכים לשאול אותנו כל פעם כמה אנחנו גובים עבור שירות מסויים.
מתלבטים בין מחירון דיגיטלי או מחירון פיזי לעסק שלכם? במאמר זה נסקר את היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי המחירונים כך שתוכלו לבחור בסוג המחירון המתאים לעסק שלכם.
מה זה מחירון?
מחירון הוא למעשה עיצוב גרפי שמציג את השירותים השונים שאתם מציעים ואת המחירים שאתם גובים עבורם בצורה מסודרת ונוחה לעין. מחירון יכול להיות מוצג בצורה דיגיטלית (תמונה, קובץ PDF) או בתור מחירון פיזי (פוסטר או דף מודפס).
אתר עיצוב לוגו גאה להציג מגוון רחב של מחירונים ותפריטים המתאימים לשליחה דיגיטלית או להדפסה פיזית. אנחנו מזמינים אתכם לעבור על קטלוג המחירונים שלנו ולבחור את המחירון המועדף לעסק שלכם.
מחירון דיגיטלי
מחירון דיגיטלי הוא מחירון המתאים לשליחה דיגיטלית מהירה באמצעות וואטסאפ, SMS, או הודעת מייל.
יתרונות:
- ניתן לשלוח מחירון דיגיטלי מרחוק.
- ניתן לשלוח את המחירון הדיגיטלי לכמות בלתי מוגבלת של לקוחות.
- מחירון דיגיטלי מסייע לשמור על איכות הסביבה.
- לא תצטרכו להדפיס מחירון דיגיטלי ולשלם על כך לבית דפוס.
- תוכלו לעדכן מחירים בקלות לעומת מחירון פיזי שדורש הדפסה מחודשת.
חסרונות:
- פגיעה בחווית המשתמש: לקוחות שלא מתמצאים בטכנולוגיה יכולים להיתקל בקשיים בפתיחת המחירון הדיגיטלי.
- תלות באינטרנט: לקוחות ללא חיבור לאינטרנט לא יוכלו לצפות במחירון הדיגיטלי.
- לקוחות מסויימים כבר רגילים למחירונים פיזיים ויהיה להם קשה להתרגל למחירון דיגיטלי.
מחירון פיזי
יתרונות:
- גישה לכל סוגי הלקוחות: כל סוגי הלקוחות יוכלו לצפות במחירון הפיזי ללא תלות בחיבור לאינטרנט.
- תוכלו להציג את המחירון בעסק שלכם בצורה מקצועית.
- ניתן להציג מחירון פיזי במיקום אסטרטגי לפי בחירתכם כמו על הדלפק, או בכניסה לחנות.
- כשלקוח מסתכל על מחירון פיזי הוא יכול להתייעץ עם המוכר ולשאול אותו שאלות אודות המחירון.
חסרונות:
- רק לקוחות שמגיעים בצורה פרונטלית לעסק שלך יוכלו לראות את המחירון.
- לא ניתן לשלוח את המחירון מרחוק.
- עדכון המחירים במחירון פיזי יצריך הדפסה מחדש, מה שגורם לעלות נוספת לבית דפוס.
- לקוחות לא יוכלו לשתף את המחירים במחירון עם האנשים הקרובים להם (מחירון דיגיטלי לדוגמא ניתן לשיתוף מהיר בוואטסאפ).
האם אתם מציעים עיצוב מחירון בהתאמה אישית?
במידה ויש לכם לוגו, כרטיס ביקור, חתימת מייל או נייר מכתבים אנחנו בטוחים שתרצו להמשיך לשמור על הקו העיצובי הנוכחי שלכם, ובדיוק בשביל כך אתר עיצוב לוגו מציע עיצוב מחירונים בהתאמה אישית מלאה לפי הדרישות שלכם.
עיצוב המחירון כולל שיחת איפיון עם מעצב גרפי, שליחת 3 סקיצות שונות ולאחר מכן ביצוע התיקונים והשינויים הרלוונטים עד שתהיו מרוצים מהמחירון החדש שלכם. מעוניינים שנעצב עבורכם מחירון בהתאמה אישית? פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת.
שורה תחתונה, מה עדיף?
האמת היא שאין תשובה נכונה או לא נכונה וכל עסק צריך לבצע את הבחירה הנכונה עבורו בהתאם לקהל היעד שלו ואופי הלקוחות שלו.
לא משנה באיזה מחירון אתם בוחרים, דיגיטלי או פיזי, כל העיצובים המופיעים באתר עיצוב לוגו מתאימים לשליחה דיגיטלית או להדפסה פיזית. כך שתוכלו לבחור את האפשרות המועדפת עליכם או לבחור בשתי האפשרויות יחד.
צריכים ייעוץ לגבי מחירון לעסק שלכם? הרגישו חופשי לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה. צוות עיצוב לוגו.