מיתוג מחדש

מיתוג מחדש: האם הגיע הזמן לעשות אותו?

בעידן שבו עולם המיתוג מתפתח ומשתנה במהירות והלקוחות מצפים לעיצוב מודרני ואטרקטיבי, מיתוג מחדש הפך להיות בחירה נפוצה לעסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטים בתחומם ולבלוט מעל שאר המתחרים שלהם.

בין אם אתם מרגישים שהמיתוג שלכם כבר מיושן, או שהמיתוג הנוכחי שלכם כבר לא עושה את העבודה, מיתוג מחדש יכול לסייע לכם להפוך לאטרקטיביים יותר ולהתחבר באופן טוב יותר עם קהל הלקוחות שלכם. אך כיצד יודעים אם השלב למיתוג מחדש של העסק שלכם הגיע? במאמר זה תקבלו את כל התשובות.

מה זה מיתוג מחדש?

מיתוג מחדש כשמו כן הוא, מיתוג מחדש של כל האלמנטים הגרפיים בעסק ויצירת שפה גרפית אחידה לכל אמצעי השיווק שלכם כמו לוגו, כרטיס ביקור, חתימת מייל, נייר מכתבים ועוד. מיתוג מחדש יכול לשמור על הבסיס העיצובי של העסק ולשפר אותו ולעיתים מיתוג מחדש כולל מיתוג שונה לגמרי מהמיתוג הקודם וכולל שינוי צבעים, פונטים ואף אלמנט הלוגו.

אך כיצד תדעו מה נכון עבורכם? לכל עסק יש את האופי, הייחודיות והמסרים שאותם הוא רוצה להעביר לקהל הלקוחות שלו ולכן התשובה עלולה להשתנות בין עסק לעסק. אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות שבה נוכל לבחון את העסק שלכם ולסייע לכם לבחור את הבחירה הנכונה.


האם כדאי לבצע מיתוג מחדש?

מתלבטים אם כדאי לכם למתג את העסק שלכם מחדש? ענו על השאלות הבאות כדי לגלות:

1.האם המיתוג הנוכחי שלכם מרגיש מיושן? יכול להיות שהמיתוג שלכם היה מאוד אטרקטיבי ומוצלח לפני 5,10,15,20 שנים וכיום אתם כבר מרגישים שהמיתוג לא עושה את התפקיד שלו ואינו מתאים יותר לקהל היעד. במידה ואתם רוצים לשדר על עצמכם כעסק רציני, מקצועי וחדשני עליכם להשתמש במיתוג שמסמל על כך.

המיתוג של העסק שלכם הוא ההזדמנות שלכם ליצור רושם חיובי על קהל הלקוחות החדשים והקיימים שלכם. במידה והמיתוג הנוכחי שלכם לא מציג את העסק שלכם כפי שהוא אמור להציג, כנראה הגיע הזמן לבצע מיתוג מחדש.

2.האם עבר זמן רב מהפעם האחרונה שחידשתם את המיתוג שלכם? לא תמיד צריך לעצב את כל המיתוג הגרפי של העסק שלכם ומדי פעם רענון קל זה כל מה שהעסק שלכם צריך. במידה והעסק שלכם מספק את אותם השירותים ופונה לאותו קהל הלקוחות, ניתן לבצע התאמות ללוגו כדי להעניק לו מראה חדשני ומודרני על ידי החלפת צבעים, שינוי הפונט, החלפת הסלוגן ועוד.

3.האם אתם מכוונים לקהל לקוחות חדש? האם העסק שלכם מתפתח וכעת פונה גם לקהל בינלאומי? האם אתם מציעים שירותים נוספים שלא הצעתם עד עכשיו? רוצים להגיע לקהל יעד שונה? במקרה זה תצטרכו לבצע התאמות למיתוג העסקי שלכם כמו החלפת הלוגו לאנגלית או הוספת אלמנטים הממחישים את השירותים החדשים שאתם מציעים. המיתוג שלכם אמור להתאים את עצמו לצמיחת העסק שלכם כדי שתוכלו להבטיח רושם ראשוני חיובי עבור קהל הלקוחות שלכם.

4.האם אתם מרוצים מהמיתוג הנוכחי שלכם? בתור בעלי העסק, אתם חייבים להתחבר ולאהוב את המיתוג שלכם, כי אם אתם לא אוהבים את המיתוג שלכם, אז למה שקהל הלקוחות שלכם יאהב את המיתוג? יכול להיות שפעם התחברתם לסגנון העיצובי של העסק וכעת אתם כבר לא מרוצים מהמיתוג. במקרה כזה עליכם למתג את העסק שלכם מחדש כדי שתוכלו להתחבר למיתוג הגרפי של העסק שלכם ולשפר את תדמית העסק בפני קהל הלקוחות שלכם.

סיכום

חברות רבות בוחרות לבצע תהליך מיתוג מחדש כדי להתחדש, בעקבות פנייה לקהל בינלאומי או רצון לשפר את הרושם הראשוני המתקבל מצד הלקוחות. בסופו של דבר המיתוג שלכם הוא הפנים של העסק שלכם והוא זה שמציג אתכם בפני קהל הלקוחות שלכם עוד לפני שאתם מדברים איתם ולכן המיתוג העסקי שלכם צריך להציג אתכם במיטבכם.

יכול להיות שתאהב...