מעצב גרפי

עיצוב לוגו לעסקים קטנים – הדרך הנכונה

מתכננים לפתוח עסק חדש ומעוניינים בלוגו מקצועי ומרשים? הגעתם למקום הנכון. אחרי הכל לוגו הוא האלמנט הגרפי המרכזי של העסק שלכם והוא זה שמציג אתכם בפני קהל הלקוחות שלכם. הלוגו שלכם ילווה את העסק שלכם בכל מקום בו תבחרו לפרסם אותו כמו לוח מודעות, עמוד עסקי בפייסבוק, אתר אינטרנט, כרטיס ביקור, נייר מכתבים ועוד.

עיצוב לוגו לעסק בהתאמה אישית הוא תהליך אינדיבידואלי עבור כל בעל עסק שבו ניתן להגדיר את צבעי הלוגו, האלמנטים שיופיעו בו, הטקסט, הגופנים ועוד. במאמר זה נעבור על כל המידע שחשוב לדעת בנושא עיצוב לוגו לעסק קטן.

תהליך עיצוב הלוגו

תהליך עיצוב הלוגו מתחלק לשלבים הבאים:

1.איפיון העסק: בשלב הראשוני נתאם שיחת טלפון / זום שבה תוכלו לספר לנו על העסק שלכם, סוג השירות שלכם, קהל היעד שלכם ומיהו למעשה הלקוח הפוטנציאלי של העסק. בנוסף לכך תוכלו לשלוח לנו דוגמאות ללוגואים שאהבתם לצורך השראה או לחילופין לספר לנו מה תרצו שהלוגו שלכם ישדר ברגע שלקוח פוטנציאלי יראה אותו.

2.עיצוב הלוגו: לאחר שהבנו את הרצונות שלכם מהלוגו, לעצב עבורכם 3 סקיצות ייחודיות ומקצועיות ללוגואים פוטנציאליים שיוכלו להתאים לכם. לאחר שנסיים לעצב את הסקיצות הראשוניות נשלח לכם אותם לבדיקה ובמידת הצורך נבצע תיקונים וליטושים.

3.בחירת הלוגו הסופי: לאחר קבלת הפידבק ממכם נוכל לבצע את הליטושים האחרונים ולבחור את הלוגו הסופי. בנוסף לכך נוודא שהלוגו מושלם, מקצועי ומעביר את המסר של העסק שלכם באופן ברור.

4.ייצוא הקבצים הסופיים: בשלב זה נייצא את הקבצים הסופיים של הלוגו בכלל הפורמטים הנדרשים כך שתוכלו להשתמש בו בכלל הפלטפורמות.

5.המשך לחבילת מיתוג: במידה ובחרתם בחבילת מיתוג לעסק כעת נוכל להתחיל לעבוד על שאר האלמנטים הגרפיים של העסק שלכם כמו חתימת מייל, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, עיצוב מעטפות ועיצוב אתר אינטרנטי.

עיצוב לוגו לעסק קטן

איך לבחור חברה לעיצוב לוגו לעסק?

לוגו לעסק הוא תהליך אישי וחשוב מכיוון שהלוגו מהווה את המיתוג של העסק שלכם. הלוגו הוא חלק בלתי נפרד מהעסק ולכן אנחנו ממליצים להקדיש את הזמן הראוי לבחירת החברה הנכונה לעיצוב הלוגו עבור העסק שלכם.

כמו כל דבר שקונים בחיים, גם כאן אנחנו ממליצים לבצע מחקר מקדים על מנת לוודא שאתם מקבלים תמורה גבוהה למחיר, אך אל תתנו למחיר להטעות אתכם, לפעמים עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים וליהנות מלוגו איכותי יותר. אחרי הכל, תצטרכו לעצב לוגו פעם אחת ואולי לחדש אותו מעט לאחר מספר שנים (גם זה לא חובה), כך שמדובר על השקעה חד פעמית.

עקבו לאחר השלבים הבאים כדי לדעת כיצד לבחור חברה לעיצוב הלוגו לעסק שלכם:

1.מחקר ראשוני: דברו לפחות עם 2-3 מעצבים גרפיים והתחילו בהשוואת מחירים. בנוסף לכך שאלו כל מעצב גרפי מה תהליך עיצוב הלוגו כולל, כמה סקיצות ראשוניות ללוגו? כמה סבבי תיקונים? באיזה פורמטים הלוגו הסופי נשלח?

2.תיק עבודות: עברו על תיק העבודות של המעצב הגרפי ובדקו אם אתם מתחברים לאחד או כמה מהלוגואים המופיעים שם. עבדו רק עם מעצב גרפי שהתרשמתם לטובה מתיק העבודות שלו.

3.חוות דעת וביקורות: שאלו את המעצב הגרפי אם יש לו ממליצים ובנוסף לכך קראו את הביקורות אודותיו ברחבי הרשת. נסו להבין אם לקוחות ששכרו את שירותיו של המעצב הגרפי יצאו מרוצים.

4.פרק הזמן ליצירת הלוגו: שאלו את המעצב הגרפי כמה זמן ייקח לו לעצב עבורכם את הלוגו. יכול להיות שאם תבחרו לעבוד עם מעצב גרפי מבוקש תצטרכו להיות מעט סובלניים אך בדרך כלל ההמתנה שווה את זה.

האם גם עסק קטן צריך לוגו?

כן, כיום כל סוגי העסקים צריכים לוגו: עסק קטן, בינוני או גדול מכיוון שהלוגו יסייע לכם לבדל את העסק שלכם מהמתחרים ולבנות את המותג שלכם לאורך הזמן. במידה ולא יהיה לעסק שלכם לוגו, כיצד תוכלו לצפות מהלקוחות לזכור אתכם? בנוסף לכך כיום כל מדיה חברתית או רשת פרסום שבה תרצו לפרסם את העסק שלכם תדרוש ממכם לצרף את הלוגו לצד הפרסום שלכם, כך שכיום לוגו לעסק נחשב למרכיב חובה.

לוגו עם התאמה לסוג העסק שלכם

בסופו של דבר המטרה של הלוגו היא לסייע לכם לשווק את העסק ולהגדיל את כמות המכירות שלכם. הלוגו יהיה סימן ההיכר של העסק שלכם ולכן אנחנו ממליצים לכלול אלמנט / צורה או משפט הקשור באופן ישיר לסוג השירות שהעסק שלכם מציע. כך שבמידה ואתם עוסקים בחשמלאות, עליכם לוודא שיש בלוגו אלמנט מסויים שקשור לתחום החשמל.

סיכום

במאמר זה עברנו על כל המידע ההכרחי שצריך לדעת במהלך עיצוב לוגו לעסקים קטנים בתחילת דרכם. הלוגו הוא האלמנט המרכזי של העסק שלכם והוא זה שיציג אתכם בכל מקום בו תבחרו לפרסם את העסק. ודאו שאתם יכולים להקדיש לתהליך עיצוב הלוגו את הזמן הראוי כדי לקבל תוצאה טובה שתואמת את הציפיות שלכם. רוצים לשוחח איתנו? השאירו את הפרטים שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.


יכול להיות שתאהב...