5 טעויות נפוצות בעיצוב לוגו לעסק שחייב להימנע מהן
לוגו אסתטי ומוצלח הוא עבודה עיצובית מורכבת אפילו עבור מעצבים גרפיים מנוסים, עיצוב לוגו דורש המון מחקר מקדים, מומחיות ומחשבה.
במאמר זה צוות המומחים של אתר עיצוב לוגו אספו עבורכם את כל הטעויות הנפוצות שניתן לבצע מבלי לשים לב, כך שלא תעשו אותן בעצמכם. שנתחיל?
מהו לוגו?
לוגו הוא האלמנט העיצובי החשוב ביותר בכל עסק והוא זה שמשווק ומבדל אתכם לעומת המתחרים השונים שלכם. לוגו יכול להיות איור, טקסט, ציור או אילוסטרציה הממחישה את שם העסק והסלוגן שלכם. לוגו איכותי יוכל ללוות אתכם למשך שנים רבות ולכן כדאי לראות בלוגו כהשקעה לטווח הארוך.
1.לתת לחבר קרוב לעצב עבורכם את הלוגו
פתיחת עסק חדש מצריכה השקעה כספית ולא כולם רוצים להשקיע בעסק שלהם בתחילת הדרך וזה לגמרי בסדר. אך במידה ותתנו למישהו שלא עוסק בעיצוב גרפי לעצב עבורכם את הלוגו תוכלו להגיע לתוצאה בינונית במקרה הטוב וחובבנית במקרה הרע.
לוגו יכול להיות כלי מדהים לשיווק ומיתוג העסק שלכם, אך ברגע שהוא מעוצב באופן לא מקצועי הוא עלול לגרום לתוצאה הפוכה שבה אנשים יראו אתכם ואת העסק שלכם כחובבני.
זכרו: לוגו הוא האלמנט העיצובי הראשון שקהל היעד הפוטנציאלי שלכם רואה עוד לפני שהוא פונה אליכם ולכן ללוגו יש משמעות אדירה על העסק.
2.בוחרים בלוגו הסופי בלי להתייעץ
קיבלתם סקיצות ואתם מרגישים שאתם סגורים על הלוגו? אנחנו ממליצים לכם להתייעץ לפחות עם 2-3 אנשים שונים מכיוון שהאפשרות שלכם להיות אובייקטיבים עלולה להיות מוגבלת יותר. במידה ומשהו בלוגו לא לטעמם ואתם מסכימים על כך, בקשו תיקון ללוגו טרם פרסומו לקהל הלקוחות שלכם.
3.לוגו עמוס בפרטים
אנחנו בטוחים שאתם רוצים להכניס הרבה אלמנטים ופרטים אודות העסק שלכם בלוגו, אך הבעיה בפרטים עמוסים מדי היא שלא ניתן להבין ולקרוא אותם. לוגו אמור להעביר את המסר שלכם בתוך חצי שניה עד שניה ולכן כדאי לבחור בלוגו מינימליסטי וברור שיצליח להעביר את המסר.
4.סמלים שלא קשורים לשירות שלכם
נסו להימנע מהטמעת סמלים שלא קשורים לשירות או לעסק שלכם. למשל עסק מנעולנות עם ציור של חשמל או עסק ניקיון עם סמל של ציפור. נסו לבחור בסמלים שיתארו את השירות שלכם ויסייעו לכם להעביר את המסר שלכם באופן אופטימלי.
5.בחירת פונטים ציוריים או קישוטיים מדי
כיום ישנם המון פונטים המגיעים עם עיטורים / ציורים או קישוטים. פונטים אלו קשים להבנה ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בפונט ברור וקולע. עליכם להשתדל להקל על קהל הלקוחות שלכם ולא להקשות עליו.
דוגמאות לפונטים מומלצים ומוכרים הם Open Sans, Assistant.
לסיכום
כשמעצבים לוגו יש לעשות זאת באופן מקצועי כדי ליהנות מלוגו שיוכל ללוות אתכם לזמן רב. מעוניינים בלוגו מעוצב לעסק שלכם? אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת.